Du er her

Adgang til kommunale intranet

I anledningen af Intra2 erfa-dag for kommuner i juni er vi i gang med en undersøgelse om adgang til kommunernes intranet.

I anledningen af Intra2 erfa-dag for kommuner i juni er vi i gang med en undersøgelse om adgang til kommunernes intranet.

Formålet med undersøgelsen er at skabe overblik over de forskellige metoder, som landets kommuner benytter for at give adgang til intranettet for alle samt lokalisere nogle ’best practice’, som kan være til inspiration på tværs af kommuner.

Resultatet fra undersøgelsen vil bl.a. blive inddraget på erfa-dagen.

Opsamling sendes til alle, der har bidraget, efter den 13. juni.

Input fra størstedelen af alle landets kommuner
Vi kontakter alle landets kommuner og beder dem deltage i undersøgelsen - både Intra2 medlemmer og ikke-medlemmer. Pt. har mere end 70 kommuner deltaget.

Giv dine svar
Vil du besvare spørgeskemaet, så kontakt venligst Intra2 videnmedarbejder Mai Jensen, mai@intra2.dk
Besvarelsen tager under 5 min.
Svarene vil blive brugt i Intra2 regi. Bruges de uden for Intra2, vil det ske det i anonymiseret form.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål til undersøgelsen eller andet er du velkommen til at kontakte Intra2s faclitator Mads Richard Møller (mads@intracom.dk – 22179595).