Intranet SiteSeeing og videndelingsmøde
Materiale fra arrangementet(Kræver login og fuld adgang til Intra2.dk. Har du ikke adgang, send en mail til info@intra2.com)
Screenshots
- KUs intranetprofil og screenshots fra det nye intranet
- Screenshots fra deltagerne intranet, bl.a. eksempler på indgang til indhold, som er målrettet en særlig brugergrupper
- Intra2 Consulting modeller, bl.a. gennemsnitlig brug af intranet forsider
Invitationen til arrangementet var:
Hvor? Hos Københavns Universitet,
Søndre Campus, Karen Blixens Plads 8, 2300 København, bygning 27 i lokale 27.0.47 i stueetagen
Se kort over Søndre Campus: https://hum.ku.dk/kontakt/findvej/kort_dk/DK_kort_SoendreCampus_2017.pdf.
Bygning 27 ligger ud til Njalsgade
______
Københavns Universitet inviterer indenfor og viser frem på det nye intranet, som gik i luften juli 2018. Der sættes især fokus på, hvordan det nye intranet letter adgangen til information for de studerende og understøtter det studieadministrative arbejde for undervisere og administrative medarbejdere.
Forud for lanceringen blev der gennemført et omfattende arbejde med at bearbejde og koordinere alt studierelateret indhold, på tværs af hele organisationen. Det har bl.a. resulteret i en fælles taksonomi, som dækker 80% af indholdet, og som gør det let at samle og målrette relevant indhold fra forskellige dele af organisationen til den enkelte studerende.
Kommunikationsmedarbejder Peter Kenneth Larsen fra KU Kommunikation og redaktør i KU Uddannelsesservice Shanna Hjorth fortæller og viser frem på det nye intranet.
Det nye intranet er SharePoint 2016, on premise – udviklet af Delegate og KU
Se KU intranetprofil med screenshots fra det nye intranet (kun adgang for Intra2 abonnenter)
Deltagelse er gratis for Intra2 Premium abonnenter.
Mødet kan også følges via Skype!
Tilmelding
Sker til info@intra2.com
Intra2 Premium abonnenter*: Gratis
Andre: 1500 dkr ex. moms
Samme priser gælder for Skypedeltaglese
* Intra2 Premium Business eller Premium One
Læs om Intra2 abonnementer