Gennemførelse af den originale Intra2 brugerundersøgelsen varetages nu af Mads Richard via firmaet madsrichard.dk.
Ready-to-use spørgeskema Undersøgelsen gennemføres via online spørgeskema med 18 spørgsmål - med mulighed for at tilføje flere. Det tager kun 5-10 minutter at besvare spørgeskemaet, og typisk 3 uger fra første kontakt til afrapportering. Ekstern og intern benchmark Der er også mulighed for intern benchmark – fx mellem forskellige enheder og medarbejdergrupper. Det kan bruges til at forstå interne forskelle og lokalisere ’best practice’, som kan inspirere på tværs. Kan indgå i bredere evaluering | Kontakt Mads Richard |
MODELLER OG PRISER
| Bronze |
| Sølv |
| Guld |
|
|
| |
Inkl. vejledning til opstart |
Inkl. præsentation af rapport på online møde. |
Tilpasning og tilvalg, herunder: |
| ||||||
Pris: 4.900 | Pris: 9.900 | Pris efter aftale. |
|
| |||||
|
|
|
|
Priser er ex. moms
ONLINE SPØRGESKEMA
|
|
|
DATARAPPORT- Datarapport i pdf med resultaterne for hvert spørgsmål med tal og diagrammer. Svar på åbne spørgsmål. - Data i excel.
|
|
|
BENCHMARKRAPPORTResultaterne af standardspørgsmålene bliver benchmarket. Det er: 1. Tidsforbrug på intranettet Benchmarken kan ske i forhold til gennemsnit for andre virksomheder eller som intern benchmark mellem enheder og medarbejdergrupper. Rapporten bliver præsenteret på 45 minutters online møde med Mads Richard Møller. Se eksempel på benchmarkrapport (pdf) Se hvilke data, der indgår i benchmarken
|
|
|
TILVALG
- Tilføjelse af ekstra spørgsmål
Byg videre på det standardiserede spørgeskema og tilret til jeres særlige behov og udfordringer. Det kan bl.a. være 43 spørgsmål, som kan benchmarkes direkte med over 240 andre virksomheder.Intra2 hjælper med udarbejdelse af virksomhedsspecifikke spørgsmål.
- Intern benchmark
Lav målrettede analyser og sammenlign resultater fra forskellige afdelinger og medarbejdergrupper.
- Spørgeskema på både dansk og engelsk
Gennemfør målingen på flere sprog. Dansk og engelsk er pt. til rådighed som standard. Spørgeskema på andre sprog udarbejdes i samarbejde med virksomheden.
- Systematisering af svar på åbne spørgsmål
De åbne besvarelser systematiseres og inddeles i emnekategorier defineret ud fra den enkelte virksomheds brugerundersøgelse.
- Rapport
Udarbejdelse af kort rapport (8-12 PowerPoint slides) med opsamling og vurdering af benchmarkrapporten samt anbefalinger til indsatsområder.
- Sparring og rådgivning
For optimal udnyttelse af brugerundersøgelsen tilbyder Intra2 hjælp til gennemførsel og opfølgning, fx i form af:
- Udvidet support til gennemførsel af brugerundersøgelsen
- At udnytte undersøgelsen som udgangspunkt for workshops for jeres intranetteam, ledelse eller medarbejdere
- At oversætte resultaterne til konkrete handlingsplaner for jeres intranet og digitale arbejdsplads - på kort og lang sigt
Rådgivningen varetages af Mads Richard
Pris efter aftale
PRAKTISK OM GENNEMFØRSLEN
• 5-10 minutter for den enkelte medarbejder at udfylde spørgeskemaet.
• ½ dag før start og ½ dag undervejs for den internt ansvarlige.
• 2-3 uger i alt at gennemføre og afrappportere brugerundersøgelsen.
Intra2 står for tilretning af spørgeskemaet til virksomhedens behov, rådgiver om udsendelse og står for afrapportering
Dokumenter | Størrelse |
---|---|
452.06 KB |