Du er her

Nyt intranet for studerende og undervisere på professionshøjskolen UCC

Intranet SiteSeeing

Materiale fra arrangementet

Slides: Nyt intranet til studerende og undervisere 
Oplæg ved Linda Christiansen, intranet ansvarlig, Professionshøjskolen UCC

 

Skærmdumps fra deltagernes intranet
Eksempler på forsider til administrative og ikke-administrative brugere

 

Deltagerliste


 


 

Invtationen til arrangementet var:

Hvor? Hos Professionshøjskolen UCC, Campus Carlsberg, Humletorvet 3, 1799 København V.
Vi skal være i lokale W7.01. Det er på 7. sal i samme bygning som receptionen.

Parkering sker mod betaling på offentlig parkering. S-tog går lige til døren.


Hvem? Mød og få en god dialog med Linda Christiansen, Intranet-ansvarlig og Kaare Christiansen, IT-udviklingskonsulent, Professionshøjskolen UCC.

Ordstyrer og facilitator; cand.comm Mads Richard Møller, Intra2

Tilmelding: Til caroline@intra2.com (Deltagelse er gratis for medlemmer. Læs mere nederst på siden)

-------------------------------

Hør om skiftet fra specialudviklet SharePoint 2010 intranet til standard SharePoint 2013, og om udfordringerne med at favne både medarbejdere og studerende i én løsning.

Den 31. august 2016 blev UCC Portalen lanceret – et helt nyt intranet for 1000 medarbejdere og 15.000 studerende i UCC. Det var kun to uger efter at den helt nye Campus Carlsberg blev taget i brug og kun én uge før de studerende startede på et nyt studieår.

En af de helt store udfordringer var at sikre data fra AD-et til at målrette informationer, samtidig med at organisationen blev ændret.


Hør om og se: 

  Udviklings- og lanceringsprocessen: Hvor organisatoriske ændringer og flytning bl.a. betød store udfordringer for migrering og opdatering af indhold.

 Den nye redaktør-organisation: Hvor der bl.a. er sket en reducering af antal redaktører og en klarere beskrivelse og afgrænsning af rettigheder.

  Live SiteSeeing: Rundtur på intranettet. 

 Næste skridt for UCC Portalen: Bl.a. lancering af fortroligt lederforum og samarbejdsrum. Samt klassikerne: Forbedret søgning og statistik. 

Og så er der selvfølgelig  tid til videndeling mellem deltagerne. Bl.a. med fokus på hvordan man fanger og favner de studerende

Intranettet hos UCC er SharePoint 2013 On-Premise med Wizdom add-in. Leveret af Webtop. 

Se Professionshøjskolens intranetprofil her på Intra2 - bl.a. med skærmdump af deres nye intranet (kræver login)

Læs mere om Professionshøjskolen UCC.

-------------------------------

Tilmelding og priser


Tilmeld dig til caroline@intra2.com

Med medlemskab*; Gratis
Øvrige; 1500,-

*Intra2 virksomheds-, individuelt eller IntraTeam netværksgruppemedlemskab

Priser er ex. moms