Er afholdt
Materiale fra seminaret(Kræver login samt fuld adgang til ekstranettet)..
Skærmdump af deltagernes intranet her
I listen er skærmdump af forsider fra deltagenres intranet samt eksempler på indhold og funktioner, som de nødigt vil miste i en evt. overgang til 2013.
Seminarets cases og leverandørernes input
Cases om brug af SharePoint 2013 som ESDH, socialt, digital arbejdsplads mv. Og 4 leverandørers svar på "forbedringer og opmærksomhedspunkter" for SharePoint 2013.
Invitation til seminaret
Hør om nogle af de første lancerede SharePoint 2013 intranet.
Hør om forberedelserne til Danmarks største intranet på SharePoint 2013
SharePoint 2013 og projektrum, det sociale, ekstranet....
Seminaret giver indblik i de første danske erfaringer med SP13 som intranet – bl.a. i samspil med dokumenthåndtering, projektrum og ekstranet.
Vi ser også på de sociale muligheder og den mobile adgang.
Mød de intranetansvarlige og leverandørerne
Du møder fem forskellige virksomheder, der har eller er ved at lancere intranet på SP13.
Leverandørerne af de enkelte intranet vil være med under nogle af casene – bl.a. for at give dig et indblik i, hvordan forskellige leverandører arbejder med SP13.
Du kan møde Delegate, Progressive, Webtop og Extri:co.
Tilmelding og priser
Tilmeldingsfrist er onsdag den 16. oktober.
Medlemmer med fuldt- eller virksomhedsmedlemskab:
1900,- (ex. moms)
Gratis og ikke-medlemmer: inkl. medlemskab indtil 1/1-2014:
2900,- (ex. moms)
Læs om medlemskab af Intra2
Tilmelding til caroline@intra2.dk eller nedenfor med et klik på sign up.