Hos Intra2 får du inspiration og kan følge med i udviklingen inden for virksomhedernes interne, digitale verden.
På vores arrangementer og i vores digitale community og vidensbank får du aktuel 'real practice' indblik i mere end 500 danske og udenlandske virksomheders brug af intranet og digitale arbejdspladser.
Der er relevant viden for intranetansvarlige og indholdsansvarlige eller hvis du arbejder med intern kommunikation, IT, HR, ledelse og organisationsudvikling.
Du kan vælge mellem Premium eller Online abonnementer til én person eller til hele virksomheden.
Du kan også vælge en gratis brugerprofil (Intra2 Free) med adgang til begrænset indhold.
Spørgsmål?
Skriv til info@intra2.com.
| Online One | | Online Business | | Premium One | | Premium Business | | |
Én bruger | Op til syv brugere | Én bruger | Op til syv brugere | |
Adgang til Intra2.dk - Intranet screenshot collection - Intranetprofiler med data om leverandør, platform mv. - Netværk og kontakter - Case præsentationer | Adgang til Intra2.dk - Intranet screenshot collection - Intranetprofiler med data om leverandør, platform mv. - Netværk og kontakter - Case præsentationer | Adgang til Intra2.dk - Intranet screenshot collection - Intranetprofiler med data om leverandør, platform mv. - Netværk og kontakter - Case præsentationer Arrangementer
- Gratis deltagelse på alle online arrangementer. - Medlemspris på øvrige arrangementer | Adgang til Intra2.dk - Intranet screenshot collection - Intranetprofiler med data om leverandør, platform mv. - Netværk og kontakter - Case præsentationer Arrangementer
- Gratis deltagelse på alle online arrangementere. - Medlemspris på øvrige arrangemeter. Consulting - Et årligt online sparringsmøde med Mads Richard, intranet- og digital arbejdsplads rådgiver. - Gratis Brugerundersøgelse og Benchmark - bronze model. Medlemspris på sølv- og guld model. | |
Pris: 1.500 kr. årligt
| Pris: 3.000 kr. årligt
| Pris: 3.000 kr. årligt
| Pris: 6.000 kr. årligt
|
|
Alle priser er ex. moms.
Det er også muligt at være med i Intra2 med vores gratis abonnement ”Free”, som giver adgang til et begrænset antal screenshots.
Abonnementer er fortløbende og fornyes efter ét år. Betingelser for abonnementer
For at være med på Intra2.dk, skal du oprette en brugerprofil og en intranetprofil med en beskrivelse og screenshots af jeres intranet. Intra2.dk er for intranetpraktikere. Læs mere her.
ADGANG TIL INTRA2.DKIntra2 intranet screenshot collectionPå Intra2.dk kan du se 500+ intranet via 6000+ intranet screenshots af forsider, telefonbøger, søgninger, HR-portaler, sociale sider m.fl. Det er den mest omfattende samling af intranet screenshots i verden. Du kan sortere de mange screenshots efter bl.a. typer af indhold, virksomhedens branche, virksomhedsstørrelse, platforme og sprog. Det giver bl.a. mulighed for at se, hvordan virksomheder i din egen branche og med samme platform har løst konkrete udfordringer.
IntranetprofilerAlle virksomheder, der har bidraget til Intra2 intranet screenshot collection, har en intranetprofil på Intra2.dk. Du kan søge virksomheder frem, som bruger bestemte tekniske platforme og leverandører, se screenshots fra deres intranet og kontakte deres intranetansvarlige. Netværk og kontakterIntra2.dk har mere end 800 brugere, som alle har erfaring med intranet. Du kan via mail, dialogforum eller LinkedIn kontakte og dele viden med kommunikations-, HR- og IT-medarbejdere, digitaliserings managers, web-redaktører og ledere inden for bl.a. organisatorisk udvikling og intern kommunikation.
CasepræsentationerPå Intra2.dk er der et stort dokumentbibliotek, hvor du bl.a. kan finde casepræsentationer fra Intra2 arrangementer. I præsentationerne kan hentes inspiration i alt fra gode modeller og procesbeskrivelser til stikord om forankring og den tekniske platform. Læs mere om Intra2.dk | | |
ARRANGEMENTERArrangementkalender Intranet SiteSeeings2½ timers møder, hvor du får grundigt indblik i og rundtur på værtsvirksomhedens intranet og deler viden med ligesindede. Intra2 holder 4- 6 SiteSeeings om året. SparringsmøderMindre møder med erfaringsudveksling om afgrænsede, faglige eller tekniske emner, hvor alle deltagere bidrager med egne erfaringer. Intra2 hjælper med koordinering og invitation. Temadage og konferencerHel- og halvdags arrangementer som sætter fokus på udvalgte emner om intranet og digitale arbejdspladser. | | |
INTRA2 CONSULTING
Online sparringssessionerTo årlige 40 minutters online sparringssessioner med Mads Richard. Mads er en af Danmarks mest erfarne rådgivere om intranet og digitale arbejdspladser. Få kvalificeret second opinion og gode råd på vejen til fx. til opstart af udviklingsprojekt, redesign, brugerresearch, navigationsstruktur, strategi eller organisatoriske forankring. Læs mere om Online Sparring Intranet Brugerundersøgelse og BenchmarkMed Intra2s Intranet Brugerundersøgelse og Benchmark kan du hurtigt og nemt gennemføre en omfattende analyse af jeres brugeres brug af og tilfredshed med jeres intranet. Intra2s Brugerundersøgelse giver veldokumenteret og konkret viden, som sikrer et solidt udgangspunkt for den videre udvikling af jeres intranet. | | |