Du er her

Intranet Snapshot: Målret forsiden

Et intranet er kun brugbart, hvis indholdet er relevant for den enkelte bruger! 

De fleste virksomheder målretter derfor indhold ved hjælp af segmentering og personalisering - startende på forsiden.

Hvad, hvordan og hvor meget, der målrettes afhænger bl.a. af virksomhedens størrelse, om den er geografisk spredt og om medarbejderne har meget forskellige opgaver og funktioner.

 

Spring lidt af processen over og hug idéer fra andre.

Se hvordan de gør hos Cowi, Helsingør Kommune, Københavns Universitet, Nordea, Novo Nordisk, Nykredit, Udenrigsministeriet… og mange flere.

 Se skærmdumps fra 19 virksomheders intranet med markering af, hvordan de målretter indhold på forsiden

Kræver log ind

 

 

Hør og se mere om at målrette intranettet


Temadag 
7. maj 9.30 til 15.00

Nyhedsformidling på intranettet


Cases:
SBS Discovery Media
Danske Bank
Haldor Topsøe
LEO Pharma 

.. og en masse god videndeling!

1500,- for medlemmer
Tilmeld dig til caroline@intra2.dk

______________________

Se flere dumps på Intra2.dk med inspiration til jeres segmentering

______________________

Se andre Intranet Snapshots

Listen på Intra2.dk