Du er her

Socialt Drupal intranet på Det Kongelige Teater

Intranet SiteSeeing

Materiale fra arrangementet

NB: Adgang kræver log ind. Opret dig som bruger

 

Case: Socialt Drupal intranet på Det Kongelige Teater
Oplæg ved Louise Pedersen, ansvarlig for intern kommunikation og intranetredaktør

Evaluering af intranettets første år
Et internt dokument fra Det Kongelige Teater, der præsenterede intranettets første.

Screnshots af Det Kongelige Teaters intranet

Skærmdumps fra deltagernes intranet 
(Forsider, sociale features og mobile visninger). I listen er også eksempler fra andre virksomheders intranet

Deltagerliste

Tak til Louise Pedersen for en super SiteSeeing!

 

 


 

Invitationen til arrangementet var:

 

Hvor? Sankt Annæ Pl. 36, 1250 København K

Henckel Lounge, Skuespilhuset

Hvem? Mød og få en god dialog med Louise Pedersen, ansvarlig for intern kommunikation og intranetredaktør, Peter B. Schaufuss, ansvarlig for digitale medier på og Birgitte Knattrup Olsen, projektleder i IT på Det Kongelige Teater

Ordstyrer og facilitator; cand.comm. Caroline Simonÿ, Intra2

Gratis for medlemmer af Intra2 og IntraTeam


Open source intranet til 1000 medarbejdere på og omkring de kongelige scener

I sommeren 2016 lancerede Det Kongelige Teater et nyt, socialt intranet, som skal binde de mange medarbejdere beskæftiget i Operaen, Skuespilhuset og på Gamle Scene sammen.

Intranettet skal være det primære nyheds- og dialogmedie for alle medarbejdere. Men der eksisterer et væld af faggrupper og kulturer på teatret, og langt fra alle arbejder ved en PC, hvilket gør det til en stor opgave at få alle ind på intranettet i en travl hverdag med mange forestillinger hver dag i en helt speciel virksomhed, hvor mennesker, kunst og drømme mødes. Også på intranettet …

Det nye intranet er udviklet for begrænsede resurser med bistand af RELOAD. De næste udfordringer er at brede det ud i alle dele af organisationen samt at skabe integration med nogle af de andre IT-systemer – herunder bl.a. ESDH.


Hør om og se: 

- Udvikling og lancering med få ressourcer.

- Udfordringer med at nå de mange medarbejdere, der ikke arbejder med PC dagligt.

- Live SiteSeeing: Rundtur på intranettet. 

- Næste skridt for intranettet: Bl.a. integration til ESDH og andre forretningssystemer.


Og så bliver der afsat særlig tid til at diskutere og komme med gode tip til at lokke endnu flere til at bruge intranettet.

Intranettet på Det Kongelige Teater er Drupal. Udviklet og implementeret af RELOAD.  

Læs mere om Det Kongelige Teater


 

Tilmelding og priser

Tilmeld dig til caroline@intra2.com

Med medlemskab*; Gratis
Øvrige; 1500,-

*Intra2 virksomheds-, individuelt eller IntraTeam netværksgruppemedlemskab

Priser er ex. moms