Temadag
Materiale fra arrangementet
Adgang kræver log ind. Få adgang til Intra2
- Alle screenshots fra deltagerne intranet - Se deres intranetforsider og HR indhold
- Casepræsentationer fra Billund Lufthavn, NNE, Danske Bank og Helsingør Kommune
Andet relevant materiale, du kan finde her på Intra2.dk:
- Præsentation fra Ingo Johansson om NNE's digitale understøttelse af onboarding
- Screenshots som viser eksempler på understøttelse af 'ny medarbejder' processer
Tak til TDC for godt værtskab!
Invitationen til arrangementet var:
Hvor? Hos TDC, Teglholmsgade 1, 0900 København C
Ordstyrer og facilitator: Anette Wittenberg, IntraTeam
Temadag med cases om HR på intranettet.
Arrangementet holdes i samarbejde med IntraTeam
HR temadag med videndeling og spændende cases fra bl.a. Danske Bank, Helsingør Kommune, Beskæftigelsesministeriet, CO-RO Food, NNE og Billund Lufthavn.
NB.:
Vi er desværre blevet ramt af to sene afbud fra talere til HR-arrangementet i morgen. Det reviderede program er:
Program
09.00 - Registrering
09.30 - Velkomst + præsentation af deltagere
Navn, organisation, arbejdsområder og aktuelle udfordringer
v/IntraTeam
10.00 - Digital læringskultur i Danske Bank
På læringsområdet er fremtiden her allerede. Nye generationer af medarbejdere lærer på nye måder, og bruger naturligt digitale medier. Danske Bank fortæller, hvordan læringskulturen er under forandring, og hvordan de skaber en platform for digital læring.
v/ Lars Thostrup og Kenneth Thomsen, Danske Bank
10.50 - Pause
11.10 - MUS, TUS og LUS på intranettet
Helsingør Kommune viser, hvordan de har digitaliseret medarbejder, team og lederudviklingssamtalen fra A-Z på intranettet. Dermed har kommunen skabt ensartethed og sammenhæng ud fra visionen om ’Én kommune’. Hør også lidt om Helsingør Kommunes øvrige workflows, samt udviklingsønsker bl.a. på HR-området.
v/ Jeannette Blicher og Christina Villum Pind Hansen, Helsingør Kommune
11.40 - Jobopslag på intranettet + NNEs telefonbog
v/ Ingo Johansson, NNE
12.15 - Frokost
13.00 - Organisatorisk forankring af nyt intranet i Billund Lufthavn
Billund Lufthavns nye intranet kommer i luften i første halvår 2017. Det er resultatet af en grundig research- og forankringsproces, hvor den øverste ledelsesgruppe og alle områder er blevet involveret. Det har givet værdifuld viden om de meget forskellige brugergrupper og use cases, som det nye intranet skal understøtte – lige fra administration, butikker og restauranter til passagerassistenter, håndværkere, portører og de mange andre funktioner i lufthavnens 19 afdelinger. Tovholder for det omfattende arbejde har været en nyansat projektleder i HR.
v/ Marianne Linddahl Frederiksen, Billund Lufthavn
13.40 - Pause
14.00 - Workshop om optimering af HR på intranettet
Deltagerne udveksler gode ideer og viser eksempler fra deres intranet.
14.55 - Afrunding
15.00 - Tak for i dag
Tilmelding
Tilmeld dig til fie@intra2.com
Priser:
Medlemmer* | Kr. 1.695,- | ||
Øvrige | Kr. 2.695,- |
Priser i danske kroner og ex. moms.
* Intra2 virksomhedsmedlemskab, Intra2 individuelt medlemskab eller IntraTeam netværksgruppe,.
Vi tager forbehold for ændringer.
Tilmeldingen er bindende 14 dage før arrangementet. Pladsen kan overdrages til en kollega. Ved afmelding inden 14 dage før arrangement betales 10% af prisen til administration.