Du er her

Nyt globalt intranet til hele VELUX gruppen

SiteSeeing

Materiale fra arrangementet

A new intranet: Connect, collaborate and communicate - Oplæg ved Christine Holm og Majbritt Rhode, VELUX

Skærmdumps af VELUXs intranet

Vision and business objectives

Skærmdumps fra deltagernes intranet (Forsider og eksempler på socialt indhold / funktionalitet).

 
Tak til VELUX,Christine Holm Donatzky, Stakeholder Communications & Sustainability og Majbritt Rohde Murmann, intranet manager, for et super arrangement.

 

 

     

__________________________

Invitationen til arrangementet var:

Hvor? Hos Velux,  Ådalsvej 99, 2970 Hørsholm

Ordstyrer og facilitator; cand.comm Mads Richard Møller, Intra2

Tilmeld dig til caroline.simony@intra2.dk
Medlemmer: 500,-  Ikke-medlemmer: 1500,-

Hør om involvering af organisationen, SharePoint Online, Yammer og meget mere

 


Connect, collaborate and communicate

VELUX lancerede i slutningen af 2015 et nyt globalt intranet – den første version af deres nye digitale arbejdsplads.

Med det nye intranet har VELUX skabt en platform til alle 42 lande i VELUX Gruppen, som på bedste manér understøtter visionen om ’connect, collaborate and communicate’ på tværs af virksomheden.

Med udgangspunkt i virksomhedens visioner og brugernes behov har kommunikation og IT i samarbejde udviklet et personaliseret intranet baseret på SharePoint Online og den primære adgang til Office 365.

Yammer er integreret i intranettet, og samlet skal platformene fungere som et rum til videndeling og kommunikation mellem medarbejderne. 

Intranettet er udviklet i samarbejde med en engelsk leverandør, samt en Microsoft arkitekt


Hør om og se:

 Udviklingsprocessen: Bl.a. om udarbejdelse af strategi og koncept, inddragelse af brugerne, valg af platform, opbygning af netværk og lancering.


 Live SiteSeeing: Rundtur på intranettet


 Involvering af organisationen: Om VELUXs tidlige og konstante involvering af organisationen i udviklingsprocessen


Og så er der selvfølgelig god tid til videndeling mellem deltagerne

 

Kom og mød:
Christine Holm Donatzky, Stakeholder Communications & Sustainability og Majbritt Rohde Murmann, intranet manager


_________________

Tilmelding

Tilmeld dig til caroline.simony@intra2.dk

Priser:
Med medlemskab*; 500,-
Øvrige; 1500,-

*Intra2 virksomhedsmedlemskab, individuelt medlemskab eller IntraTeam erfagruppemedlemskab

Priser er ex. moms
Læs om medlemskab

Tilmeldingen er bindende 14 dage før arrangementet. Pladsen kan overdrages til en kollega. Ved afmelding inden 14 dage før arrangement betales 10% af prisen til administration.