
Konference
IntraTeam Konference afholdt i samarbejde med Intra2
Se skærmdump fra deltagernes mobile intranet løsninger (kræver log ind)
Har du ikke adgang til ekstranettet, kontakt caroline@intra2.dk
På arrangementet bidrog Intra2 med facilitering af videndeling om mobile intranetløsninger, samt med et indslag om Brugernes Intranet Favorit i danske kommuner.
15 danske kommuner har gennemført en global Intranet Tilfredshedsmåling og Benchmark, hvor det er brugernes vurdering af intranettet, der tæller.
Tillykke til GREVE KOMMUNE og AALBORG KOMMUNE, hvis intranet blevet kåret til Brugernes Intranet Favorit.
_________________
Program
9:00 | Vi starter med kaffe/the og morgenbolle
|
9.15 | IntraTeams intranetundersøgelse Debat om udfordringer med udgangspunkt i resultaterne af IntraTeams undersøgelse vedr. kommunernes brug af intranet |
9.55 | Skanderborg Kommunes nye Wizdomintranet Skanderborg Kommune har lanceret deres nye intranet ud fra fire temaer:
Den primære årsag til at Sharepoint blev valgt, er mulighederne med selvbetjening. Den første løsning, der er blevet udviklet er ferieindberetning og -administration. Stig viser en demo. Præsenteres af Stig Rohde Andersen, Webmaster, Skanderborg Kommune
|
10.45 | Pause
|
11.05 | Frederiksberg Kommune Præsentationen består af to dele:
Præsenteres af Gitte Reitz Jørgensen, Webkonsulent, Frederiksberg Kommune
|
11.35 | Frokost
|
12.25 | Odense Kommunes intranet Kom på rundtur på OK! Odense Kommunes medarbejderportal. Se elementer som:
Præsenteres af Karina Bugge Kold, Web-redaktør, Odense Kommune
|
13.15 | Pause
|
13.35 | Brugernes Intranet Favorit i danske kommuner 15 danske kommuner har gennemført en global Intranet Tilfredshedsmåling og Benchmark, hvor det er brugernes vurdering af intranettet, der tæller. Vi hører om de mest lærerige resultater og kårer Brugernes Intranet Favorit blandt de deltagende kommuner. Kåringen sker i samarbejde mellem IntraTeam og Intra2 og præsenteres af Mads Richard Møller, Intra2 |
14.05 | Tivolis prisvindende intranet 80% af Tivolis 1.500 medarbejdere arbejder ikke ved en stationær computer eller arbejdsplads. Det stiller naturligvis store krav til informationsniveauet og arbejdsværktøjer, så medarbejderne er klædt ordentligt på til at servicere de mere end 4 mio. gæster, der hvert år besøger Danmarks største turistattraktion. I februar 2012 lancerede Tivoli et nyt og mobilt intranet på en SharePoint platform.
Simon Verheij, der til dagligt har ansvaret for den interne kommunikation i Tivoli, fortæller om processen med implementeringen af det mobile intranet, hvilken værdi det har tilført virksomheden og det videre arbejde.
|
14.55 | Tak for i dag |
Priser
| Før 16. august | Efter 16. august |
Medlemmer af Intra2 (alle fra kommuner m. virksomhedsmedlemskab, samt individuelle medlemmer) | 195 | 295 |
Betalende medlemmer af erfa-gruppen om intranet i kommuner | 195 | 295 |
Kollegaer til betalende medlemmer af erfa-gruppen om intranet i kommuner | 595 | 695 |
Øvrige | 1.295 | 1.495 |
Priser er ex. moms. Tilmelding bindende 3 uger før arrangementet.
Tilmeld dig til caroline@intra2.dk. Er du medlem af Intrateam erfagruppe giv besked i mailen.